• Πληροφορίες προορισμού
    • Generic selectors
      Exact matches only
      Search in title
      Search in content
      Search in posts
      Search in pages
  • Ξενοδοχεία
    • Generic selectors
      Exact matches only
      Search in title
      Search in content
      Search in posts
      Search in pages
  • Car rentals
    • Generic selectors
      Exact matches only
      Search in title
      Search in content
      Search in posts
      Search in pages

Τα νέα του Τουρισμού από το web-greece.gr

Διαδικτυακή δράση του ΕΟΤ για προβολή της Ελλάδας στην Κίνα!

Διαδικτυακή δράση του ΕΟΤ για προβολή της Ελλάδας στην Κίνα!

Ο ΕΟΤ συνεχίζει τις συστηματικές δράσεις του για την προβολή της Ελλάδας στην κινεζική αγορά. Η υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στη διαδικτυακή καμπάνια «Weibo National Week», που διοργανώθηκε από τις 7 έως τις 11 Δεκεμβρίου από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo.

Η καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «The world is so big, I want to see it!», προσκάλεσε το κινέζικο κοινό να εξερευνήσει διαδικτυακά ποικίλους προορισμούς σε όλο τον κόσμο και να προγραμματίσει το επόμενό του ταξίδι.

Η υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας πραγματοποίησε καθημερινές αναρτήσεις βίντεο και φωτογραφιών τόσο στην πλατφόρμα Sina Weibo όσο και στα δικά της social media για την Αστυπάλαια, την ελληνική γαστρονομία και άλλους ελληνικούς προορισμούς, που συνοδεύονταν από σχετικά hashtags και επιλεγμένη θεματολογία.

Συνολικά, το hashtag της καμπάνιας είχε περισσότερα από 210 εκατομμύρια views και 211.000 reposts.

Ακόμα, το Weibo δημιούργησε το διαδικτυακό παιχνίδι «Guess where it is?» όπου οι χρήστες κλήθηκαν να αναγνωρίσουν ελληνικούς προορισμούς και μνημεία και να συμμετάσχουν σε κλήρωση αναμνηστικών αντικειμένων, ενώ πολλοί από τους χρήστες έκαναν repost στις αναρτήσεις του ΕΟΤ κερδίζοντας φιλοφρονητικά δώρα (κρασί, λάδι και κούπες με το logo του Οργανισμού).

Πηγή: iefimerida.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε επίσης