Xionodromika

Τα νέα του Τουρισμού από το web-greece.gr

O δημοφιλής τουριστικός προορισμός για την ελληνική οικογένεια

O δημοφιλής τουριστικός προορισμός για την ελληνική οικογένεια

Η Λήμνος ανήκει στο Βόρειο Αιγαίο και προσφέρεται ως εναλλακτική πρόταση για διακοπές αλλά και ως έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό για την ελληνική οικογένεια.

Η Λήμνος αποτελεί έναν ανερχόμενο τουριστικό προορισμό που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στις “καρδιές” των επισκεπτών. Το νησί αυτό γεμίζει κατά κύριο λόγο από Έλληνες και κυρίως οικογένειες. Αυτό συμβαίνει γιατί πηγαίνοντας κάποιος σ’ αυτό θα συναντήσει φιλόξενους ανθρώπους, δυνατότητες επιλογών, ποιοτική γαστρονομία, πολλές και αξιόλογες παραλίες αλλά και πολυάριθμα επισκέψιμα πολιτιστικά σημεία.

Αρκούν όμως όλα αυτά; Σε ένα διάστημα περίπου δέκα χρόνων γίνεται μια συστηματική προσπάθεια αναβάθμισης της αναγνωρισιμότητας και του τουριστικού προϊόντος του νησιού. Η προσπάθεια αυτή έχει αποτέλεσμα, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν κάθε χρόνο γίνεται φανερό ότι ο τουρισμός αυξάνεται. Παρά την συνεχή αυτή αύξηση τόσο οι ξενοδόχοι όσο και οι επιχειρηματίες τονίζουν ότι τα βήματα από εδώ και πέρα πρέπει να είναι προσεκτικά και συγκεκριμένα για να μην κορεστεί το νησί και για να συνεχίσει να είναι ένας προορισμός που μπορεί να αναπτύσσεται.

Σύμφωνα δήλωση του προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Λήμνου Στέλιου Μάντζιαρη, η Λήμνος είναι ένα πολύ αγαπητό νησί και προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία. Επειδή έχει πάρα πολλές επιλογές για να απολαύσει τη διαμονή του όποιος την επισκεφθεί, επειδή είναι value for money αλλά και λόγω των ακτοπλοϊκών συνδέσεων (συνδέεται με Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Λαύριο και Πειραιά) αλλά και των αεροπορικών συνδέσεων το ποσοστό των Ελλήνων επισκεπτών υπολογίζεται ότι αγγίζει τουλάχιστον το 60% του συνόλου.

Ο κ. Μάντζιαρης αναφέρει:  «Η φουλ σεζόν είναι από τις 15 Ιουλίου μέχρι τις 20 Αυγούστου. Η μέση τιμή για να φάει ένα άτομο σε κάποιο εστιατόριο ή ταβέρνα κυμαίνεται από 25 μέχρι 30 ευρώ. Η ποιότητα των υπηρεσιών και των καταλυμάτων καθιστά τον προορισμό δημοφιλή για τους Έλληνες και τον προτιμούν ιδιαίτερα οι οικογένειες». Ο ίδιος όμως εφιστά την προσοχή στις υποδομές και στην ανάγκη για ελεγκτικούς μηχανισμούς που αποτρέπουν την παραοικονομία.

Όπως επισημαίνει ο κ. Μάντζιαρης «Η Λήμνος στο επίπεδο που έχει αναπτυχθεί χρειάζεται πλέον διαχείριση για τη διατήρηση της βιωσιμότητας. Χρειάζονται υποδομές και προσωπικό που θα διατηρεί τα μαγαζιά ανοιχτά και πέραν της καθιερωμένης σεζόν. Επίσης πρέπει να γίνει επαναπροσδιορισμός στο branding του νησιού και να αναδείξουμε το κομμάτι που υπάρχει πέρα από το δίπτυχο ήλιος-θάλασσα. Να δώσουμε κι άλλες προτάσεις στον κόσμο. Υπάρχουν στο νησί 14 μουσεία, ανάμεσά τους και μουσεία που αφορούν τους ψαράδες, όπως και μουσείο παιδικού παιχνιδιού. Έχουμε κουλτούρα, έχουμε πολιτισμό και αυτά πρέπει να τα δείξουμε, να τα προβάλλουμε. Να αναβαθμίσουμε την τουριστική ταυτότητα του νησιού. Διαθέτουμε πινακοθήκη, επισκέψιμα οινοποιεία, μπορούμε να είμαστε προορισμός και εκτός της καθιερωμένης καλοκαιρινής σεζόν. Γίνονται επενδύσεις, το νησί έχει δυναμική αλλά χρειάζεται διαχείριση».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Λήμνου, οι αεροπορικές αφίξεις που παρατηρήθηκαν φέτος στο νησί παρουσίασαν αύξηση γύρω στο 30% ενώ αντίστοιχη αύξηση σημειώθηκε και στις ακτοπλοϊκές αφίξεις. Οι τουρίστες του εξωτερικού που επιλέγουν τη Λήμνο ως προορισμό για τις διακοπές τους, προέρχονται κυρίως από Αγγλία, Σκανδιναβία και Αυστρία. Οι πληρότητες στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα κατά τη διάρκεια της φουλ σεζόν άγγιξαν το 90%, ενώ οι τουρίστες που επισκέφθηκαν το νησί από τον Μάιο μέχρι σήμερα ξεπέρασαν τους 200.000. Το νησί διαθέτει 38 ξενοδοχεία και 70 ενοικιαζόμενα και επιχειρήσεις.

 

Πηγή: newsbomb.gr

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Διαβάστε επίσης