Xionodromika

Τα νέα του Τουρισμού από το web-greece.gr

Η Ελλάδα πόλος έλξης για τον luxury τουρισμό

Η Ελλάδα πόλος έλξης για τον luxury τουρισμό

Οι Αμερικανοί επιλέγουν τον ελληνικό τουρισμό πολυτελείας. Αυτό κατέστη εμφανές στην εκδήλωση προώθησης του ελληνικού luxury τουρισμού που έλαβε χώρα στις ΗΠΑ. Η εκδήλωση αυτή διοργανώθηκε από την Tourism Media & Events στη Νέα Υόρκη, την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 στον χώρο εκδηλώσεων-εστιατόριο Κύμα Flatiron στο Μανχάταν.

Στο event αυτό συμμετείχαν 14 ελληνικές εταιρείες, περιφέρειες, δήμοι, ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις. Καθένας από τους συμμετέχοντες συνάντησε 63 πράκτορες και 6 διακεκριμένους δημοσιογράφους από τις Ηνωμένες πολιτείες.

Από την εκδήλωση δεν έλειψαν βέβαια και η τιμώμενες παρουσίες όπως η Περιφέρεια Αττικής καθώς επίσης ο επίσημος χορηγός αερομεταφορών η Aegean Airlines.

Τα έξοδα της εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στην καρδιά του Μανχάταν, καλύφθηκαν υπό την αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον. Το event χορηγήθηκε επίσης από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», την Fraport Greece, τον Oργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Η Περιφέρεια Αττικής με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής Αθηνά Κολυβά , η Περιφέρεια Κρήτης με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας και μέλος της Περιφερειακής Οικονομικής Επιτροπής Κρήτης Δρ. Κυριάκο Γ. Κώτσογλου και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τον επικεφαλή του τμήματος Τουρισμού Μιλτιάδη Νικολάου έκαναν μερικές παρουσιάσεις.

Με αιχμή την αγορά των ΗΠΑ, το event ώθησε την Tourism Media & Events, προς την κατεύθυνση ενίσχυσης του τουρισμού πολυτελείας της Ελλάδας.

Όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού που ταξίδεψαν από την Ελλάδα δείχνουν ενθουσιασμένοι καθώς πραγματοποίησαν πάνω από 20 ραντεβού ο καθένας.

Η εκδήλωση αυτή έδωσε την ευκαιρία στους Αμερικάνους επαγγελματίες του τουρισμού να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και προϊόντα από την ελληνική τουριστική αγορά. Παράλληλα, διενεργήθηκαν εκατοντάδες ουσιαστικά ραντεβού και σημαντικές B2B συναντήσεις. Τα ραντεβού αυτά έδωσαν σε όλους τους συμμετέχοντες την δυνατότητα, να δικτυωθούν περισσότερο με εκπροσώπους αμερικανικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πολυτελείας.

 

Πηγή: newsbomb.gr

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Διαβάστε επίσης