Xionodromika

Τα νέα του Τουρισμού από το web-greece.gr

Η τουριστική περίοδος είναι ακόμα ενεργή – Στόχος ένα ολιστικό σχέδιο για 12μηνο τουρισμό

Η τουριστική περίοδος είναι ακόμα ενεργή – Στόχος ένα ολιστικό σχέδιο για 12μηνο τουρισμό

Η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα είναι ακόμα ενεργή τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε παρέμβαση του σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ επισημαίνοντας ότι ο ελληνικός τουρισμός δεν πάει στον αυτόματο πιλότο.

Έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια εν μέσω πανδημίας και προφανώς είναι η κοινή συνισταμένη της προσπάθειας των ξενοδόχων, των μεταφορών, των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν γύρω-γύρω από τα τουριστικά επαγγέλματα, των αεροπορικών εταιρειών, των tour operators, του τρόπου που διαφημίζεται η χώρα προς το εξωτερικό, των επισκεπτών, του βιώσιμου τουριστικού προϊόντος, ανάφερε ο κ. Κικίλιας.

Αναφερόμενος στην στρατηγική επικοινωνίας της χώρας σημείωσε ότι θα λάβουν χώρα δύο καμπάνιες φέτος. “Μία θα είναι τώρα, Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο και θα έχει να κάνει με εναλλακτικούς προορισμούς, με προορισμούς που ενδεχομένως δεν είναι brand τουριστικοί καλοκαιρινοί, όπως και με το city brake με μεγάλες πόλεις, έτσι ώστε να στηρίξουμε και τα ξενοδοχεία τους τα οποία βλήθηκαν δύο χρόνια εν μέσω πανδημίας.

Τα εποχικά καταλύματα είχαν πιο προνομιακούς όρους μέσα σε μία εξαιρετική θερινή περίοδο που διανύσαμε και που ακόμα είναι ενεργή, καθώς μέχρι 16 Νοεμβρίου έχουμε πτήσεις σε Κέρκυρα, σε Ρόδο, σε Κρήτη, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, έχουμε την κρουαζιέρα”, σημείωσε. Για την δεύτερη μεγάλη καμπάνια, σημείωσε ότι αυτή θα γίνει Φεβρουάριο και Μάρτιο, όταν κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό της θερινής περιόδου. Στόχος μας είναι ένα ολιστικό σχέδιο μίας συνολικής πολιτικής που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου, ανάφερε ο κ. Κικίλιας.

Στην παρέμβαση του, ο κ. Κικίλιας στάθηκε και στους πυλώνες της πολιτικής του υπουργείου για τον τουρισμό αναφέροντας: “Η υποστήριξη των υποδομών σε περιοχές και σε brand τέτοια, τα οποία ενδεχομένως κινδυνεύουν και πρέπει να υποστηριχθούν, με έναν βιώσιμο, οργανωμένο και δίκαιο τρόπο για να προστατεύσουμε τους κορυφαίους προορισμούς μας. Θα αναδείξουμε δευτερεύοντες προορισμούς με βάση τη στρατηγική μας. Είναι σαφές πλέον ότι τις ομορφιές της Ελλάδας είτε είναι θάλασσα, είτε είναι βουνό, είτε είναι εναλλακτικός τουρισμός, θρησκευτικός, γαστρονομικός, οινοτουρισμός, τις παρακολουθεί όλος ο κόσμος και εν δυνάμει θα ήθελε να έρθει εδώ. Δεύτερη προτεραιότητα είναι η δημιουργία μίας task force crisis management. Ένας υπηρεσιακός μηχανισμός για οτιδήποτε έκτακτο προκύπτει στον τουρισμό. Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικονομία μας, πρέπει να μπορεί να ενεργοποιείται και να προασπίζει το τουριστικό προϊόν. Τρίτος πυλώνας η ψηφιοποίηση. Ψηφιακός ΕΟΤ, με ψηφιακό χάρτη τουρισμού, ακόμα και με ψηφιακά ΚΕΠ τουρισμού. Και ο τέταρτος έχει να κάνει με το upskilling και reskilling, δηλαδή την αναμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν, με τουριστική ακαδημία και πιο υψηλού επιπέδου και καλύτερα αμειβόμενα στελέχη. Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος με την προϋπόθεση ότι όλοι θα κινηθούμε στην ίδια συνισταμένη προβολής του τουριστικού προϊόντος, με ποιοτικό τουρισμό, αναβαθμισμένο, με περισσότερα έσοδα και θέσεις εργασίας. Θα δώσουμε μάχη για αυτό. Θα παλέψουμε αυτούς τους μήνες. Η δουλειά ενός υπουργού Τουρισμού είναι τώρα, το φθινόπωρο και το χειμώνα”, ανάφερε ο υπουργός.

Πηγή: iefimerida.gr

Αφήστε μια απάντηση

Διαβάστε επίσης