Xionodromika

Τα νέα του Τουρισμού από το web-greece.gr

Οι Ισραηλινοί επισκέπτες στην Ελλάδα για το οκτάμηνο του 2023 άγγιξαν τους 612.000

Οι Ισραηλινοί επισκέπτες στην Ελλάδα για το οκτάμηνο του 2023 άγγιξαν τους 612.000

Σύμφωνα με δηλώσεις της Γενικής Διευθύντριας της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων & Συμβούλων του Ισραήλ Tali Laufer στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, το Ισραήλ εξελίσσεται σε μια άκρως δυναμική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό.

Όπως τονίζει είναι χαρακτηριστικό, πως το οκτάμηνο του 2023 (Ιανουάριος-Αύγουστος 2023) οι Ισραηλινοί που επισκέφτηκαν την Ελλάδα άγγιξαν τους 612.000, ήτοι 60% περισσότεροι σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά που ήταν 455.000.

Όπως αναφέρει η Tali Laufer, τα επόμενα χρόνια εκτιμάται ότι θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος του τουριστικού ρεύματος, λόγω των αεροπορικών συνδέσεων ανάμεσα στις δυο χώρες.

Πρέπει να τονιστεί, ότι ο εθνικός αερομεταφορέας του Ισραήλ, EL-AL έχει μια στενή και χρόνια συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Όπως επισημάνθηκε, σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για τον εορτασμό των 75 χρόνων του αερομεταφορέα από το Ισραήλ, στους τρεις πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς που επιλέγουν οι Ισραηλινοί ανήκει και η χώρα μας.

Σύμφωνα με δηλώσεις για το τι ελκύει τους Ισραηλινούς να επισκεφθούν την Ελλάδα μίλησαν για τις παραλίες, τα θέρετρα, τους ανθρώπους, το φαγητό, τη φύση, την πεζοπορία, και το γεγονός ότι όλα είναι σε πολύ κοντινή απόσταση. Μάλιστα τα κυριότερα μέρη που επισκέπτονται αρχικά είναι: η Αθήνα, το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Θεσσαλονίκη, η Μύκονος, η Κως, η Κέρκυρα, τα Χανιά, η Πρέβεζα, η Ζάκυνθος, η Κάρπαθος και η Σαντορίνη.

Η Tali Laufer προσανατολισμένη στην ενίσχυση των τουριστικών σχέσεων των δυο λαών, εστίασε στις σχέσεις των τουριστικών πρακτόρων λέγοντας ότι η οργάνωση εκπαιδευτικών ταξιδιών και συναντήσεων B2B είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ.

Η Πρέβεζα αποτελεί πόλο έλξης για ταξιδιώτες από το Ισραήλ

Προς ενίσχυση όλων των παραπάνω υπενθυμίζεται ότι η Πρέβεζα τον Φεβρουάριο συμμετείχε στην έκθεση του Ισραήλ ΙΜΤΜ, που έλαβε χώρα στο Τελ Αβίβ και είχε πραγματοποιήσει κορυφαίες συναντήσεις μέσω της εταιρείας της τουριστικού μάρκετινγκ CK Strategies, με τους leader της ισραηλινής αγοράς, Tour operators, Media και αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για το πτητικό τους πρόγραμμα για το αεροδρόμιο του Ακτίου.

 

Πηγή: capital.gr

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Διαβάστε επίσης